Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Reunie Hartkampschool

  • Rob Pieters

    Wie heeft voor mij meer informatie over een in september te organiseren reunie van de Hartkampschool in Raalte????

  • Gerdy Marsman

    Hallo Rob,

    Ik zat vroeger ook op de Hartkampschool.

    Als ik goed reken begon ik in de jongste kleuterklas van 1976 en zat dus in de eerste lichting leerlingen die de hele basisschool in het toen splinternieuwe gebouw hebben doorlopen.

    Mijn ouders kregen een paar weken geleden een brief over de reunie die wordt gehouden ter ere van het 25-jarig bestaan van de school, met de volgende tekst:

    Een feestelijk gebeuren staat ons te wachten.

    De hartkampschool bestaat 25 jaar.

    Voor de huidige leerlingen is er een feestelijk programma, maar het lijkt ons ook erg leuk om alle oud-leerlingen weer eens te zien.

    Daarom willen we een reunie organiseren op zaterdag 29 september 2001.

    Lijkt het je ook leuk om te komen en herinneringen op te halen, geef je dan voor 15 april op.

    Dit kan door onderstaand strookje in te vullen en op te sturen naar:

    Reuniecommissie Hartkampschool

    Hartkampweg 135

    8101 WC Raalte

    In verband met de beschikbare ruimte kunnen partners helaas niet meekomen. De kosten van deze reunie zullen ong. Fl.15,- p.p.zijn.

    Heb je nog foto's o.i.d. van je schooltijd, dan verwerken we die graag in een tentoonstelling. In juni ontvang je verdere gegevens over exacte tijd en wijze van betalen.

    De reuniecommissie

    Anneke Klein nagelvoort

    Lydia Gerdes

    Met daaronder een strookje om je naam en adresgegevens in te vullen.

    Ik hoop dat ik je geholpen heb met deze informatie en wie weet tot ziens op 29 september!

    Groeten,

    Gerdy Marsman.

  • Rob

    Bedankt voor de info. Ik heb nog wat verder gezocht en ben “ouderwets” via de telefoon toch in contact gekomen met de Hartkampschool. Zelf ben ik iets later dan jij op de hartkampschool begonnen. Ik ben in 1982 naar Raalte verhuisd en daar in de vierde klas begonnen. Als jij in de eerste klas zat die uit de 6e kwam en als dat in 1983 is geweest, zat je bij Rene Pieters in de klas, mijn “grote broer”. Small world after all.

    Bedankt voor je info en wellicht tot september.