Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

mijn vriendelijke maar lege huisje

  • ruimte

    Ik woon alleen in mijn mooie huisje met mooie tuin, dus er is ruimte zat,….wie o wie doet mij eens een leuk voorstel of heeft een suggestie?

    Ook gezellige mensen/vrouwen met kind die krap behuisd zijn of op een flatje wonen en er eens een dagje uit willen, mogen komen genieten…iemand met groene vingers…..leef je uit in de tuin….maar let op…….ik zoek geen goedkope tuinvrouw…………..en ook geen huishoudelijke hulp…….!!!!

    Over de voorwaarden/regels worden we het wel eens, maar het is absoluut niet comm….aanspraak en gezelligheid zijn heel belangrijk voor me….heb jij of jullie een veelzijdige algemene belangstelling met leuke humor……..zeker reageren……

    Reageer serieus aub want rare mailtjes of mailtjes met 1 regel gaan onmiddelijk de electrieke prullenmand in!

  • inid

    hallo,

    toevallig dat ik dit berichtje lees en het is natuurlijk een heel apart gegeven.

    zo te horen woont U alleen in een mooi huisje en dat vindt U niet erg prettig ??of bent U op zoek naar hulp in de huishouding of gewoon gezelligheid ? partijtje schaak, scrabble , kaartje leggen of gewoon wat mailen ?

    Ik heb wel een suggestie (als U aanspraak en gezelligheid zoekt) seniorenweb.nl

    met chat en allerlei zaken die ouderen (wat zijn ouderen ?? ) aangaan .

    ruimte schreef:

    >

    > Ik woon alleen in mijn mooie huisje met mooie tuin, dus er is

    > ruimte zat,….wie o wie doet mij eens een leuk voorstel of

    > heeft een suggestie?

    > Ook gezellige mensen/vrouwen met kind die krap behuisd zijn

    > of op een flatje wonen en er eens een dagje uit willen, mogen

    > komen genieten…iemand met groene vingers…..leef je uit in

    > de tuin….maar let op…….ik zoek geen goedkope

    > tuinvrouw…………..en ook geen huishoudelijke

    > hulp…….!!!!

    > Over de voorwaarden/regels worden we het wel eens, maar het

    > is absoluut niet comm….aanspraak en gezelligheid zijn heel

    > belangrijk voor me….heb jij of jullie een veelzijdige

    > algemene belangstelling met leuke humor……..zeker

    > reageren……

    > Reageer serieus aub want rare mailtjes of mailtjes met 1

    > regel gaan onmiddelijk de electrieke prullenmand in!

  • stefan

    hallo Inid,

    stuur me maar ff rechtstreeks een mailtje dan zal ik je netjes antwoord geven

    groet

    gekkeondernemer@hotmail.com